2018(e)ko maiatzaren 22(a), asteartea

Proiketu amairera

Gaur proiektua egin dugu nahiko ondo atera zaigu.Gauza onak eta txarrak egin ditugu,hona hemen eman dizkiguten iradokizunak:

ONDO EGIN DITUGUN GAUZAK: ondo ikasi dugula, antzerkia ondo egon dela eta originala izan dela,baita ere talde lana ondo egin dugula igertu dela eta azkenik aurkezpena fluidoa izan dela.

HOBETZEKO GAUZAK: Informazioa banatzerako orduan diferentziak egin dugula,KQ minutu bat geratzen zenean dena super azkar egin dugula,eta detallito txiki bat baina garrantzitsua  PowerPointean letra tipoa berbera izatea

Gauza honekin bat nator.Proiektu honetan gauza mordoak ikasi ditut bai teorikoki eta bai nola lan egin taldean.Sakramentuei gauza gehiago ikasi ditut eta bitxikeriak baita ere.Baita ere appy pie erabiltzen ikasi dut.Proiektu honetan asko markatu didana da gauzak txarto atera harren jakin egin dugula ondo eta aurrera eramaten.Nire ustez talde lana aproposa egin dugu eta nire iritziz hori aurkezpenean igertu da.Proiektu hau egiten ondo pasatu dut oso aproposa delako eta asko gustatu zait zeren eta ikertzaile lana egin dugu.

Proiektu honetaz arro nagoenagaz da ondo lan egin dugula talde moduan eta gauzak ez atera arren aurrera eraman dugu.

Nik uste dut gehien kostatu zaiguna talde moduan aplikazioa burutzea eta egitea da zeren eta astero appy pie berri bat sortu egin dugu beti borratzen zaigulako.Niri pertsonalki gehien kostatu zaidana izan da informaziopa eta aplikazioa diseinatzea.

Uste dut proiektua oso ondo egon dela etorkizuna begiratuta.Adibidez lan egiten dugunean lanean esaten badigute programa bat eukiko dugu ideia bat nola egin.Eta  baita ere

Hobetu behar duguna da batzuetan "por las ramas" joaten ginela eta beste gai batzuetari buruz hitzegiten genuela.

AGURR IRAKURLE MAITEAK ETA HURRENGORARTEđź’—đź‘‹

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina